HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

hétvége..wáááá :O

Vero 2008.09.27. 20:40

múlt hét óta sokminden történt.
kedden voltam rajzon 2sófival és mátéval hogy bepótóljam a mai hiányzást.
rohadt jót beszélgettünk.viszont a rajzolás nem ment vmi jól.:S
tök rossz mert most a hétvégém nagyon sűrű lett.
pénteken du pályaavatás a sulimban, aztán gólyabál volt.és utána még elmentem 2sófival moziba.ami sokáig tartott.
ma kirándulás volt.17 kilométer.eléggé fáj a lábam.főleg a lábfejem..
holnap meg tervezem a mozit nővéremmel, bnőmmel, meg a másik bnőimmel.és tanulnom kell, mert pénteken beszereztem egy ceruzás 3ast föciből, és kikell javítanom.meg olaszból hétfőnként írunnk szódogát.szal fáarsztó lesz a napom.meg kicsit megsétáltatom a föci könyvet, meg szótárat(olaszt, nem föcitxD).
áááh.nem szoktam meg a sűrű napokat.wáá, milenne, ha elmennék animeconra?
mázli, hogy letok mondani róla..bár annyira elmennék.:(most h belegondolok.
de már ugysincs jegy...szal mindegy.csak a tavasz olyan messze van...:( böhöhöhhööö:'(
ne mentem fürcsizni :3 aztán alukálni..épp ideje..meg holnapra kell az energy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr66684908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása