HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

:)

Vero 2009.02.16. 21:12

péneteken olvastam ki.rajz előtt:D
annyira felpörgetett a vége, h elkezdtem ugrálni az üres folyoson:D
mert már becsöngettek.csak nem voltam hajlandó addig bemenni amig el nem olvastam.meg 2barárnőm egy 3.at keresett.aki sírt, mert szar lett a föci tzje.az egyetlen tantárgy amiből jó akart lenni.a 4.bnőm pedig ott maradt velem a teremben.végül a szomorú bnőnk nélkül mentünk fel az órára.a lány pedig 20 perc késéssel jött meg.és csak azért nem irták be neki a késést, mert a rajztanár keresztlánya.
sajnáljuk is érte.mert az a nő egy őrült.nagyon durván.folyamatosan üvölt...borzalmas..
szombaton voltam 2sófival rajzon.aztán vettünk zsömléket, meg gyümölcsöt, meg kis 2 dl es innivalókat, és fent az emeleten ettük meg a momban:)
aztán elmentünk egy kiállításra.ami vicces volt.játszottunk Wii vel.
meg futógépeztünk.meg bicikliztünk:D
aztán haza jöttünk.és elkezdtem olvasni a Csokoládét.ha ezt elolvastam akkor jönn a csokoládé cipő.aztán a ma beszerzett Csokoládé imádok klubja:D
aztán remélhetőleg a New Moon :)
már nagyon várom..:S :D wwwíííí.na mentem^^ pápá

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr95947339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása