HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

Végre!! ^^

Vero 2008.03.18. 21:49

Végre találtam egy animét amit végig le tudok tölteni, és végig megvan a hozzávaló feliratja :D szóval most happy vagyok :D

a kiválasztott pedig: Ouran Koukou Host Bu [club], vagyis Ouran High School Host Club
íme, a storyja:) :

A történet egy XXI. századi luxus akadémián kezdődik, ahol egy fiúnak kinéző lány, Haruhi sétál a folyosókon azon tűnődve, hogy miért nem talál egy olyan zugot az iskolában, ahol csönd van, és nyugodtan le tud ülni tanulni. Ő ugyanis az iskola egyetlen szegény tanulója. Miközben ezen tűnődik, betéved egy ajtón, ahol hat különös srác fogadja hatalmas ovációval, és azt mondják, hogy ők az iskolában az a klub, akik a lányokat bolondítják. Haruhi sietne ki a teremből mondván, hogy csak véletlenül keveredett be oda, de már késő, mert egy incidens folytán lelökött egy roppant értékes vázát, ami összetört.

Ezzel kezdetét is veszi a történet, ugyanis a fiúk nem tudják, hogy Haruhi lány és beállítják őt a klubba azért, hogy ki tudja fizetni a váza eltörésével okozott kárt, ami persze nem kis pénz. A klubban mindenkinek megvan a maga posztja, szerepe. Persze nagyon hamar az is kiderül, hogy Haruhi lány, és a klub vezetője bele is szeret azon nyomban, sőt, ebből is adódnak problémák, hogy folyamatosan titkolni kell Haruhi valódi kilétét...
(forrás: www.animeaddicts.hu )

És a rajza sztem nagyon szép, az opening/ending is illik az animéhez:)

szóval most örülök^.^

ja meg itt egy honlap, ha valaki kiváncsi a japán nevére^.^:

http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/969/

Bye-Bye^^

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr54386827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dext 2008.03.19. 06:53:26

Tanulj meg angolul és nincs ilyen gondod:D Régen én is szenvedtem de ma már nem gond egy angol feliratos anime...

Dext

SpecB 2008.03.19. 11:55:44

Én is mindig ezt mondom neki :P
Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na majd most XD
süti beállítások módosítása