HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

... :)

Vero 2009.03.02. 17:21

pff.nemtörtént semmi érdekes mióta utoljára irtam..
multhét kedden volt egy nagy hócsata suliban.ott dobáloztunk 9.es fiúkkal...egyik fel is

vett engem meg bnőmet msnenXD.. aztán du elmentem anyuval vásárolni westendbe, mert volt utalványom amit elkellett költeni..egy mályvaszinű görögszerű felsőt vettünk^^
szerdán gergpvel mentem suliba^^olyan cuki volt:D háát azóta még ennyi se történt..:S
matyival már nem is beszélünk élőbe:( tök rossz..plusz lydia sincs suliba..nincs senki akivel mászkálhatnék..:( és most pénteken lesz yfriday koncert és még el se kéredzkedtem:(
ezt fogom kérni szülinapomra:)..:(
ma meg vettem bnőmmel egy iszonyú szép füzetet:D  1350 volt, de tökre megéri:) szép drapp és egy vörös magassakrú sarka van rajta:D(illusztáltam isXD) és ilyen tök művészi, mintha festve lenne:) iszonyú szép!! wwáá.annyira füzetmásniás lettem!már csak az a kérdés, h mikor kezdjem el használni...mert sztem lydiától a szülinapomra kapom meg az új zöld Bibliám^^ és újra akarom kezdeni János evangéliumától olvasni, és kiirni a jó igéket, meg mindenfélét ezzel kapcs:) de lehet h újra kezdem de a régivel, és majd az újjal folytatom.de lehet h nem kezdem újra..és a holnapival kezdem:) igen.ez lesz a jó:) és ha elolvastam Lukácsot akkor majd eldöntöm, h újrakezdem e Jánostól, vagy sem...:) JUPPIIII:D:D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr71975735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása