HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

szünetem..eddig:S

Vero 2008.03.18. 14:13

Hát ez a szünet eddig nem valami jó :(

egész nap itthon vagyok egyedül, nemtok nézni egy animét sem, mert vagy nem tudom letölteni, vagy nincsen magyar feliratja..:( de azért lekezdtem 2öt nézni.
az egyik a Full Moon wo Sagashite ami egy 12 éves lányról szól, aki énekesnő szeretne lenni, de nem tud hangosan énekelni, mert fáj a torka tőle, és ezért nem lehet belőle énekesnő. Meg lehetne műteni, de akkor örökre elmehet a hangja, és ő inkább meghal, minthogy éneklés nélkül éljen. egy nap érkezik 2 shinigami(halál isten) hozzá, ami furcsa, mert az élők nem szokták látni őket, és véletlenül elmondják a lánynak, h 1 év múlva meg fog hal.Mitsuki elhatárózza, h megvalósitja álmát, hogy énekesnő lesz. be akar menni, egy válógatásra de oda csak 16 éven felüliek mehetnek. Takuto segít neki, és erre az időre 16 évessé változtatja, és a torkát is egészségessé teszi. Ráadásul sikerül Mitsukink, és őt választják ki.^^ na én eddig láttam. aranyos kis történet, de szomorú a vége..:( , (meg kicsit idegesítő a lány japán hangja)..

a másik pedig a Bokura ga Ita, ami egy Nana nevű lányról szól, aki most kezdte a gimit, és első látásra beleszeret Yano-ba. persze elkezdenek járni^^,Nana szemszögéből mutatja be az eseményeket, tehát minden olyan probléma felmerül, ami egy első párkapcsolatban felmerülhet.^^
 de nem tudtam az első résznél tovább nézni, mert nincs felirata o_O :(

tovább akarom nézni!!!!:(

(kezd átmenni ez a blog egy anime ismertetőbe :$
de mit csinálja?nem történt semmi se:( ) mondjuk, még van szünet, szóval fogok még nem unatkozni^^

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr30386140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spiral 2008.03.25. 19:14:22

A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo, meg a grafikája is egészen különleges a maga nemében, DE ahogy halad előre a sztori, egy nagyon jól összerakott kis anime kerekedik ki belőle. A végéről meg ne is beszéljünk... Na de nem spoilerezek. ^^
süti beállítások módosítása