HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

hétfőtől máig^^

Vero 2009.02.20. 23:06

hétfőn tudományos nap volt.3 előadást néztünk végig.
1: egy pantomim volt.jó volt.bár nem sokat láttam. 2. a mozgásról szólt. a magyar vizilabda válogatott orvosa tartotta.nagyon jó volt:) a 3.on pedig szó szerint bealudtam.nagyon unalmas volt.az űrkutatórobotokról szólt. cimről tök jónak tünik.de a pasas olyan unalmasan tartotta, amennyire csak lehet..fuu..
kedden az ökonap volt.fél 10ig bemutattuk a projecteket az osztálynak.aztán városban rohangálos feladat volt.mi 4en a váci utcába mentünk. 3 feladatból 2t ott kellett miután befejeztük azt a kettőt, beültünk egy kávézóba.ahol a pincér angolul beszélt hozzánk.fene tudja miért..:D de vicces volt.csak az volt a gáz, h nem akartunk venni semmit se, miután megláttuk az árakat, és nem tudtunk hogy hogy menjünk el.végül felálltunk és elmentünk..gáz volt!! a 3. feladat az volt, h minél több emberrel csináljunk egy csoportképet ugy h mindenki a kamerába mutat.az egyik 5 busz megállójában meg is kértünk 5 embert. le is fotoztam őket, aztán a metroban is próbálkoztunk.de mire összegyűjtöttünk elég embert jött a metro..aztán elmentünk a volt sulimba.mert ott dolgozik anyum.és megkért egy alsós tanárt, akik épp ebédeltek és rögtön felálltak és beálltak:) tök aranyosak voltak.aztán sprinteltünk vissza suliba. utána oszttal fimet néztünk.elösször alkonyat (L) :) aztán 30 napos sötétséget. na életem egyik legundorítobb filmje!!
mondjuk ez nem nagy szó..:S XD aztán este msneztem hosszú ideje elösször szabival.eddig le volt tiltva.kedden visszatiltottam, mert kiváncsi voltam be ir e valamit.és fél percre rá beirtXD és egy rohadt jót beszélgettünk^^
szerdán pedig a diáknap volt.ahova a kuba kellett. 20 percet késtem.gyorsan átöltöztem a sárga ruhámba.rögtön találkoztam is matyival meg korival...:S aztán szabival.. aztán még párszor újra velük..
korit iszonyú sokszor láttam.és csomoszor nézett..:$ annyira szar h egy bizonyos gyerek rokona!!!:'( áááh.mindegy!
Ugyis ugy alakulnak a dolgok ahogy az Ur akarja^^ biztos vagyok benne, h Ő segít ebben a helyzetben is:)

tegnap meg ma pedig szünet van:D annyira jóóóó.tegnap kaptam egy szurit..de am semmi nem történt:)
de most megyek..legalábbis blogról..jóéjt!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr91955758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása