HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

fogalmamsincsmilyencimetadjakennek:S

Vero 2008.09.16. 18:21

még mindig hideg van!!:( annyira rossz..hmm.akarok venni egy olyan cuki mamuszt.mint amilyen kicsi koromban volt.kutyát vagy ilyesmit.valami cukit.mert a legnagyobb bajom, h fázik a lábfejem.mert felül van rajtam polo, pulcsi, alul tréning, de alul csak egy zokni.és az kevés.szal holnap bemegyek a deichmannba.és veszek, vagy legalábbis kinézek egyet.már ha nem csak gyerek méretekben van.
meg akarok venni egy nike vagy adidas cipőt.mert nincs olyanom.mmint normális cipőm.csak tornacipő és csizma. a kettő között nincsen. valami feketét szeretnék fehér pipával vagy csikokkal.és a lehető legolcsobban.bár igazából tiszát szeretnék, de az drágább, nem?mert azok olyan jók.na majd azt is nézek.hátha egyszer az életben mázlim lesz és találok olcson jót:)
ma elmentem bnőimmel mammutba nézni, de nem voltak jók..:S
monjuk az ilyen vegyes bolt, szal nem az összes van ott..

vmi ilyet szeretnék.olyan cuki!!!:3

pff.ma angolból irtunk.rem jó lett.mert nem tanultam rá..:S
igazábból lehet hogy most tanulnom kéne, mert holnap töriből feleltet a tanár.bár igazából csak ennyi.plusz a leckeírás.de sztem most megirom őket, aztán sex és newyork után tanulok.tök, jó mert holnap lesz  ms.amy russellel óránk.mondtam már? ő egy amerikai tanár, és baromi jófej.olyan laza, meg minden, pedig nem ugy néz ki.kb mint az ofőnk, csak jobban xD
na mindegy.mentem.csáó!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr87666543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása