HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

Francba!

Vero 2009.01.30. 22:22

basszussssssss!!!:'(
megint unatkoztam, és akartam csinálbni még egy profilt hotdogra...:S
és csináltam egy emailcimet is.és kitaláltam egy tök jó nevet is.és rosszul irtam be a cimet, szal elküldte egy valakinek az emailt..:(
és most azért nem tudom megcsinálni a proffot, mert foglalt az a név..:(
és most mégis h csináljam, h ne legyen az??:O:'(
pedig annyira jó név volt:(
vagy pedig csinálok egy másik névvel..:S
az első ez volt: suki-chan. suki azt jelenti japánul, h szeretet.:):(
és a másik meg akari-chan.akari=világosság, fény.
ez is tök jó, csak a másik jobb volt..:S
najó.megcsinálom ezzel.max. ezt is törlöm, mint a második proffomat..:D:S:):(
áááááá.:'( de rossz:(:(
nah.pá-.-

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr2913332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása