HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

D.u. Cuki fiú^^

Vero 2009.01.14. 19:36

ááááááááááááá
iszonyúan felhuzták az agyam!!!!:@
van hotdogom -.- ne kérdezd miért.egyszer nagyon unatkoztam
és van egy körkérdés: "Gondolkodtál már azon,mi lenne ha kiderülne,hogy a Bibliát csak egy élénk fantáziájú ember alkotta meg,és ami benne van az minden kitaláció?"
amire irtam valamit.erre egy csaj rögtön ellenszólt.és egy szép nagy vitát inditottunk.fél oldalas szöveget irtunk egymásnak.és összekutyultuk az egész oldalt.összevissza vannak a kommentek.
én azon az oldalon vagyok/voltam higenis igaz a Biblia, és nem kitalálció.
persze többen vannak azok akik nem igy gondolják.
de iszonyúan felhuzzott az a csaj..nagyonnagyon..:@
de már kezdek lenyugodni.csak nem értem, h hogy lehet valaki ennyire hitetlen..
nah, de hagyom..nagyon iritáló.
megint felhuztak..de leszarom!!
:( elvették a kedvem..pedig végre napok óta elösször jó volt.és volt kedvem ide irni.elmesélni az elmúlt napokat.mert olyan jó volt ez a nap.mmint a du.
meg a hétvége is...
najó.a mát elmondom^^
suli után meg akartunk lesni bnőmmel az egyik évfolyam társunkat..:$
mmint csak látni akartuk.mert akkor mindig jobb kedvünk lett:) vajon mért?:D
de nem láttuk.felment a termükbe és nem jött le..:(
viszont addig elvoltunk Matyival:)
elösször padon ültünk.aztán folyóson:D
és nagyon vicces volt:D dezodor/kölni csatáztunk.
aztán Matyi valamin "besértödött" elment. mi meg bnőmmel úgy döntöttünk indulunk haza.
de előtte még elmentünk wcre.aztán utána megint leültünk padra.
aztán jött Fanni.megvártuk.közben meg megjelent Gergő:)
és 4esben mentünk le:D
Matyi még ott maradt:(
és fogastól pedig Gergővel mentem moszkváig:D
olyan aranyos az a srác:) CukiFiú<3
mikor elbúcsúztunk mondta, h vigyázzak, nehogy elessek^^
olyan ari:)
és ezért volt jó kedvem ma:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr98878049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása