HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

Vero 2008.08.01. 00:00

azt hiszem..Megtértem!!!
wiiii.vagy nemtom!!!ááááhh.
a kettő között vagyok.néha igy-néha ugy.
bnőm mondta h ő is megtért és kérdeztem h honnan tudja.és mondta hogy érzi.meg pl. egyáltalán nem káromkodik.megváltozott..
na én is érzek változást.de ma káromkodtam..de már sok idő óta elösször..
az a baj, h olvasnék Bibliát, de nem tudok, mert ami Bibliám van az régi fordítású, és 1000x nehezebb megérteni.de 1 másik bnőm azt mondta hogy szeptemberben szerez nekem ingyen:) am vennék én csak drága...:S

"My Savior loves, My Savior lives
My Savior's always there for me
My God: He was, my God; He is
My God is always gonna be"

 

1: Isten teremtett, számára értékes és fontos vagy.

Isten szeret téged, és arra teremtett, hogy személyesen ismerd Őt.

Téged Isten teremtett

A Biblia mondja: "Te alkottad veséimet,
anyám méhében te szőtted testem."
(Zsoltárok 139,13)

Isten szeret téged

 "Mert úgy szerette Isten a világot,
hogy egyszülött Fiát adta oda,
hogy aki hisz benne, az el ne vesszen,
hanem öröké éljen."
(János 3,16)

Isten terve számodra

[Jézus mondja] "Én azért jöttem,
hogy életük legyen, sőt bőségben éljenek."
(=...hogy teljes és tartalmas életet éljenek.)
(János 10,10)

2: Az ember bűnös és elszakadt Istentől, ezért nem ismerheti őt személyesen és nem tapasztalhatja a szeretetét.

Az ember bűnös

"Mert mindnyájan vétkeztek,
és nélkülözik az Isten dicsőségét."

(Róma 3,23)

Isten arra teremtette az embert, hogy szoros kapcsolatban legyen vele.
Az ember viszont úgy döntött, hogy Istentől függetlenül él, a saját akaratát követi, és emiatt megszakadt a kapcsolata Istennel.

Az ember elszakadt Istentől

"Nem, hanem a ti gonoszságaitok
ütöttek szakadékot
köztetek és Isten között."
(Ézsaiás 59,2)

"Mert a bűn zsoldja a halál..."
(Róma 6,23)

 

Az ember állandóan próbálkozik azzal, hogy elérje Istent és a teljes életet - sikertelenül, mert mindezt saját erejéből, pl. erkölcsös élettel, imával vagy templomba járással teszi.

3: Jézus Krisztus Isten egyetlen megoldása az ember bűnére. Egyedül általa ismerheted meg Istent személyesen és tapasztalhatod szeretetét.

Jézus helyettünk halt meg

"Isten azonban azzal tesz tanúságot
irántunk való szeretetéről, hogy Krisztus meghalt
értünk, amikor még bűnösök voltunk."
(Róma 5,8)

Feltámadt a halálból

"Krisztus meghalt bűneinkért, az Írások szerint,
eltemették és harmadnap feltámadt, az Írások szerint.
Megjelent Péternek, majd a tizenkettőnek.
Később egyszerre több mint ötszáz
testvérnek jelent meg..."
(I Korinthus 15,3-6)

Ő az egyetlen út Istenhez

"Én vagyok az Út,
az Igazság és az Élet;
senki sem juthat el az Atyához,
csakis általam."
(János 14,6)

4: Személyesen el kell fogadnunk Jézus Krisztust megváltónknak és urunknak, akkor ismerhetjük meg Istent személyesen és tapasztalhatjuk a szeretetét.

El kell fogadnunk Krisztust

"Ám akik befogadták,
azoknak hatalmat adott,
hogy Isten gyermekei legyenek.
Azoknak, akik hisznek nevében."
(János 1,12)

Krisztust hit által fogadjuk el

"Kegyelemből részesültetek a megváltásban,
a hit által, ez tehát nem a magatok érdeme,
hanem Isten ajándéka.
Nem tetteiteknek köszönhetitek,
hogy senki se dicsekedhessék."
(Efézus 2,8-9)

Krisztust elfogadva újjászületünk
                           (János 3,1-8)

 Krisztust személyes meghívással fogadjuk el

[Krisztus mondja] "Nézd, az ajtóban
állok és zörgetek.
Aki meghallja szavam, és ajtót
nyit bemegyek hozzá..."

(Jelenések 3,20)

"Úr Jézus szügségem van Rád. Köszönöm,
hogy meghaltál értem a kerszten és fizet-
tél a bűneimért. Hiszek benned, megnyitom
az életem és elfogadlak mint Megváltómat
és Uramat. Köszönöm, hogy megbocsátot-
tad bűneimet, és örök életet adtál nekem.
Foglald el az életem trónját, és formálj
olyanná, amilyen akarod, hogy legyek."

 
// Az én történetem - kisfüzet //

 

"I lift my eyes onto the hills
where does my help come from?
My help comes from the Lord,
the maker of heaven and earth"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr41594117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása