HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

Vero 2008.05.29. 17:45

huhh, régen irtam..
múlt hét pénteken..
azóta eltelt egy hét.legalábbis majdnem.^^
szerdán irtunk föciből.nem nagyon tanultam rá, csak átnéztem..de azért irtam vmit a kérdésekre.
kedden, hittanon elkezdtünk nézni egy filmet. The Secret-et. ami igazából nem is egy film.
emberek ülnek és mondják hogy mi a titok és, hogy hogyan jöttek rá, és közben jeleneteket, képeket és idézeteket vágnak be.
a titok pedig a következő: A Vonzás Törvénye.
vagyis ez azt jelenti, hogy mindenki vonza a dolgokat. vagyis ha vmit akarsz és sokat gondolsz rá, és hiszed hogy egkapod, akkor meg is kapod, mert az Univerzum teljesíti.
pl sok pénzt akarsz vagy ilyenek.legalábbis elvileg.csakhát ez ellent mond Istennel, szóval egy református suliban nem volt nagyon jó ötlet megnézni.
viszont az egyik bnőmnek, bejött xD
szünetben hülyültek ezzel, és mondta hogy ő egy sonkás pizzát kér.és este mikor hazaért pizza várta.sonkás pizza.
másnap pedig cseresznyét rajzolt mindenhova, meg lerajzolta h eszi a cherry-t és hitte hogy otthon lesz cseresznye, és mikor hazament, volt ott egy nagy tálban.
ja, meg velem is történt egy. naplómba leirtam, hogy szinte mindenkivel jóban vagyok csak egy gyerekkel nem szoktam beszélni.mert ő olyan lenézős fajta.egy snob.
erre ma odajönn hozzám vmi miatt.nem irom le mi miatt..
mondjuk ez annyira nem durva, de azért ez is vmi szinten az univerzum müve. xD
ja meg lerajzoltam magam Fekával kézenfoga,körülöttünk szivecskékkel, hátha beválik:D
tesit időre futottunk 400mest vasason.1:30ig 5ös. én 1:31 futottam.
megkérdeztem a tanárt h úgye ez azért még 5ös.erre elkezdi hogy majd még végiggondolja. hát bekaphatja.:@
ja, szerdán nem volt 7. és a 6. óráról is hamarabb elengedett ofő.
kinéztünk a focipályára ahol a 11.esek félmesztelenül fociztak.és persze feka aznap nem volt suliban:@
szóval reménykedek h pénteken sem mennek le vasasra és gyk elenged hamarabb...pls, univerzum!!O.O
bár nem hiszem, mert szerdán angol írásbeli vizsga:S nagyon félek tőle...:(
kedden pedig szóbeli.tételekkel.3 része lesz:
1. "bemelegítés" amikor alapkérdéseket kérdez.aztán huzunk egy tételt amiről beszélnünk kell.pl hungary; hobbies; family; daily routin; myself..
3. nál pedig szintén huzni kell.szituációt.pl repülön ismerkedés, étterem, útbaigazítás, stb.

nagyon félek tőle:'(
az egész osztály be van kakilva...
tiszta rossz..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr75493782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása