HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

keresztyén gondolatok^^

Vero 2009.01.29. 19:14

"Isten, adj nekem derűt és nyugalmat,
hogy tudomásul vegyem mindazt, amin úgysem változtathatok;
bátorságot, hogy változtathassak azon,
aminek a megváltoztatására képes vagyok;
és bölcsességet, hogy mindig megmondhassam,
mi a különbség a kettő között."
 
"A zárt ajtót sosem szabad betörni. Vagy nem értem van, vagy a kulcsot kell megkeresni. Hol nekem, hogy a másiknak. Időbe kerül, meg fáradságba.
A nyitott ajtóra mindenki felel. Az is, aki továbbmegy.
Azon az ajtón érdemes bemenni, amit akkor is nyitva hagynak, ha nem mentem be. Ott igazi kincs van elrejtve nekem, akár megkeresem, akár nem."
Ablonczy Ágnes
 
"Az imák a súlyuk, nem pedig a hosszúságuk szerint méretnek meg."
Charles Haddon Spurgeon
 
"Amikor megtörténnek életünk legjelentősebb eseményei, abban a pillanatban sokszor nem is értjük, mi történik valójában."
Clive Staples Lewis
 
Az igazi szeretethez vezető úton három bálvány áll: az önszeretet, a hiúság és a féltékenység. Amíg ezeknek nem fordítasz hátat, nem jutsz előbbre."
Richard Aldington
 
"Az élet viszontagságai ellen Isten három dolgot adott az embernek:
reményt, alvást és nevetést."
Immanuel Kant

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr16910846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása