HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

~~~~ hullámzó hangulat~~~~

Vero 2008.12.22. 14:51

hmm.olyan furi ez a nap.talán mert nem szoktam még meg h itthon vagyok..
vagy nemtom.lehet mert nem vagyok álmos(végre^^)
egész nap zenét hallgatok.és hullámokbn változik a hangulatom..
reggel sirni akarta volna.aztán honfoglaloztam bnőmmel.utána matyival és bátyával.itt szakadtam a nevetéstől.aztán matyival meg matyi egyik bnőjével.
de az a csaj elégé unszimpi.
ugy kezdte a honf.a beszélgetést h : ő ki?
mien paraszt már? mért nem ugy h szia.am te ki vagy??  :@
ja.meg a végén egymás várát támadták.és a csajnak csak egy bástyája maradt.
és az ucsó bástyáját támadó kérdésre megirtam a választ.matyi azt jelölte be.a csaj meg nem.
és ezért vesztett.erre a csaj: kösz kiscsaj!!
hát gondoltam.bazd meg! :@
de matyi tök aranyos volt:)
mikor a bátyával játszottunk kérdezte a srác, h ki vagy?mert matyi nem akarja megmondani..
én értem h bmrg-s..vagy nemtom
és kérdeztem h mért?(mért nem mondja meg)
erre matyi: mert még nem ismerlek elégé;)   :$olyan ééééédddeeeeeeeees:D
jáááj.ugy szeretem ezt a srácot!!!!!!!!!(L):D
aztán most meg beszéltem a Sráccal.de el kellett mennie.mert anyja üvöltözött...:(
és most unatkozok..:(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr5836677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása