HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

:@ ellopták őket:'(

Vero 2008.05.05. 21:15

Szombat este jöttünk haza Velencéről.aztán vasárnap elmentünk étterembe és este Quimby vagy mien koncerten voltunk a főtéren.
ma du. volt suli. furi volt.az a része rossz h suliba kellett menni, de legalább nem reggel hanem 1kor kezdödik és sokáig lehet aludni^^
mondjuk ma csak 9ig aludtam.fuuu, éjjel vmi nagyon ijesztőt álmodtam.mondjuk mostanában csak odaátot nézek szóval nem csodálom.de nagyon rossz volt.nem mertem becsukni a szemem:S ..gáz..

fél 6ig tartott a suli.utána lementünk 2sofival meg krisztivel Avantiba, ott megettem 2 szelet pizzát:) jóóóó nagy szelet pizzát:D aztán megvártuk balázsékat.
mikor ma hazaértem megláttam a táskám amin kitüzők voltak.10ből 6ot leloptak:'(:'(
szóval most bőgök
bassszameg.kilehet ekkora faszfej hogy kitüzőt lopjon??szánalmas balfasz :@
volt 2 régi amit a szüleimtől kaptam: peacees és egy U.S.es; volt egy SKA-s; egy Green Day es és Brit zászlós amiket Prágában vettem. és egy MangaFanos amit tavaly Képregényfesztválon adtak egy mangához.:(
nem tudom h hol lophatták el. bár van egy tippem. méghozzá a templomban, mert csak ott hagytam egyedül a táskám.bár sztem pont fal felé dölt a kitüzős része. meg még a csocsonál lehettett de azt észrevettük volna, sztem..
ááá, tudom hogy ezek csak kitüzők, de akkor is!!!szerettem őket:(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr16455626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása