HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

Twilight

Vero 2009.02.11. 20:28

FUUUUUHAAA!!!
Twilight fan lettem!!!DURVÁN!!!nem birom ki!!!nem tudom ne olvasni.vagy ha nem tudom, mert olyan óra van ahol nem merem akkor is azon gondolkozom.és sovárogva nézem hogy ott fekszik egy karnyújtásnyira tőlem az asztalon.
fuuhuu.kihozza belőlem az irot.xD.ugyanis előtte nem irtam volna ilyet, mint az uccsó mondat..bizony.bizony.
szóval.ennek a könyvnek csak jó dolgai vannak.csak kár, h annyira felizgat, h nem tudok lenyugodni.és nem birok elszakadni tőle.pl.egyházi éneken olvastam.és kb 2 sort sikerült elolvasnom, mikor tanár megjelent mellettem és kérte a könyvet.és már nyúlt érte, de én nem eresztettem.és elkezdtem rángatni.és nyávogni, h "ne tessék elvenni.nem fogom olvasni!!" ő meg: "nyugi.óra végén visszaadom" irtó gáz volt.a fél osztály látta:$
szóval elég durva dolgokat hoz ki belőlem ez a könyv.most is.hacsak ránézek elönt az izgalom.és a vágy h olvassam.mi lesz velem ha kiolvasom???:'(
gondolkoztam azon, h vajon mi okozza ezt az imádatot a lányoknál.mert többen is beszóltak, h te is ezt olvasod?mindenki ezt olvassa.
természetesen ezek fiúk voltak.ők nem érthetik.sztem ha elolvasnák se értenék, mit eszünk ezen annyira.
szóval gondolkotam.és csak arra jutottam, h biztos azért, mert ez a könyv egy tökéletes szerelmet ir le.tele romantikával.ahogy Edward cirogatja Bellát.meg mikor olyanokat mond.látszik, hogy mennyire szeretik egymást. és pluszba ott a kaland része is.amit izglmas lesz a szerelmük.sztem minden lány ilyenre vágyik.egy tökéletes vámpírra:P :)
de az is lehet, h valami varázslattal bűvőlték meg a könyveket, h mikor elkezd olvasni megbabonázzon. szóval erre jutottam.de gondolom már sokan rájöttek ezekre:$:P
na csak ennyit akartam mára:) Jóéjt mindenkinek:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr23937654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása