HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

mai napom..

Vero 2009.02.06. 19:47

Pff.ez a nap..:S elég vegyes érzelmekkel teli volt:S
elöször is.hittan nem volt.mmint volt.csak tanár megengedte h föcire tanuljunk.
tesin 3an röpitünk.falnak is meg egymásnak passzolgattunk is.kicsit fáj a kezem.mert bal kézfejemen a hüvelykujjam tövénél belilultam...mert tegnap nagyon durván ütögettük a labdát.egész órán.ahol értük, és ahogy.és bazi nagyokat ütöttünk:Dvicces volt:D
4.órában föci tz-t irtunk.a légkörből..:Shát.nem mondok semmit, h milyen lett.
kellett egy esszét is irni.a nagy földi lékmozgásról.na én arról összevissza irtam a dolgokat:( rajz az szar volt..:( matek szintén.semmit nem irtam a füzetbe, mert olvastam:)
aztán kaja után bnőimmel 4en röpizni akartunk, de nemt tudtunk, szal elkezdtünk pingpongozni:) 5.bnőnk lejött.kérdeztük, h beáll-e.nem-et mondott, és felment a terembe.aztán fél óra múlva újra lejött.és kérdezte bnőmet, h akkor elmegy-e vele rovásirás versenyre.de ő nem akart.mert csak poénból tanulta meg.erre elkezdett sirni(mmint az 5. bnönk)..:S
aztán utána még elvoltunk egy darabig.az egyik tesitanár megkérdezte, h a lucussal tesók vagyunk-e.mondtuk h nem, és h mindenki azt hiszi, vagy pedig össze kevernek minket.és mondta a tanár, h ő azt hitte, h ikrek vagyunk xD.
szal most van egy fogadott ikertesóm:D:D:D
aztán később anyuval meg apuval elmentünk cipőt venni:D
és kaptam egy esprit-es fekete cipőt:D és tök jóóóóó:D
annyira jól néz kiiiiiiiiii:D
aztán itthon beszélgettem msnen matyival.szegény.nagyon rossz kedve van:(
úgy érzi, h nem fénylik elégé az osztályukban.vagyis, h nem evangelizál sokat.és nem tesz semmit zzel kapcsolatban..:Smeg h a családban sem csinál semmit se.
szal hasztalannak érzi magát:( és annyira rossz:(
egész héten tök rossz kedve volt:( és most az enyémet is kicsit le vitte..
meg kérdezi mindig, h mész vasárnap ITre?
és én mindig azt mondom h nem:( de muszáj járnom!!akarok!!
és most hétvégén osztállyal elmegyünk szuplikálni.vagyis elmegyünk egy gyülibe, és bemutatjuk a sulit.meg ITre megyünk:) és tök jó lesz.már várom.
és jövöhéten megkérdezem anyut, h hadd menjek vasárnap golgotába lydivel.mert szeretnék menni.annyira jó lenne, ha el engedne...vagy akár csak ide a közelibe.én még egyedül is elmennék.mert legalább figyelnék.vagy a nagymamámmal.vagy nemtudom.a legjobb lydivel lenne.csak az a baj, h mindig elmenekülök előle.de nem szabad.nem mehet igy tovább!!!

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr79927234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása