HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

Mindjárt Karácsony!!!!! és Ő:)

Vero 2008.12.23. 20:40

Nagyoooooooooooooon durvaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Holnap Karácsony!!!
ez hogy lehet?????????
hiszen nem rég volt őszi szünet!!!!
hogy telhet ilyen gyorsan az idő???:O :S:(
olyan rosszz...
előbb még takarítottam "napsütésben"..most meg már fél 9 van...áááá.nagyon durva.
most nagyon lesokkoltam..:(
nem mintha eddig nem tudtam volna h holnap karácsony.nem most keltem fel egy hónapos komából.csak simán belegondoltam...:(
holnap karácsony.aztán megint egy évet várunk..huhhh.
mitől telik ilyen gyorsan az idő??:(
tudjátok mikor tünt fel, h milyen gyors?
az őszi szünet után...egyszer csak azt vettem észre, h megint eltelt egy hét, és megint mindjárt szerda..(azért szerda, mert azt a napot utálom a legjobban az órarend miatt.mert akkor vagyok a legkevesebbet a best friendemmel:(..)

huhh.egy kis másik téma:
Végre teljesen rendben vagyok a Sráccal:D
olyan aranyos!!!:)
amiket irt miután rájött h mit rontott el:) (túl gyors volt)
ezt irta:
háát
aztmondtad h van egy másik versenyző
ez az egyik
kirázott a hideg ha csak azt láttam a fejemben h valaki mást szeretsz..
a másik az pedig ha esteleg nincs akkor meg,olyan helyes,kedves vagy h valaki előbb-utóbb megfog szeretni...
és azthittem h jössz a partyra ahol valaki biztos rádstartolt volna..
féltem h másé leszel,,(és a party nagyon közel volt)
ezért siettem..
annyira.
bocsánat.
és akármennyire kedvellek
a lehető legrosszabban sült el a dolog..
áááh
megőrülök..

hogy lehet valaki ilyen édes???? :D:D
jáááááááááááááájjjj(L)
ááááh.az érzéseim ide oda változnak..:S
mikor megismertem ugyan ezt gondoltam.hogy milyen iszonyú jófej:D
és aranyos, és vicces, és öszinte:)
csomó mindenben hasonlítunk...:)
aztán egyhétre rá megváltozott a gondolatom..csak arra gondoltam, hogy ne nyomuljon már ennyire.mit siettet??
aztán miuttán leállítottam (csütörtökön) megváltozott..
elösször nem érdekelt...
aztán megsajnáltam..
és most..a fentieket gondolom róla:) és örülök ennek:)
meg az a jó, h nagyon öszinte és megértő:)
wíííííííí!!! ~.~ :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr57838983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása