HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

--_--

Vero 2008.12.21. 15:53

elég hülye vagyok!!11 napja nem irtam..és szépen felhalmozodtak a kis storiaim..:) :(
szal elösször is..
12.én találkoztam suli után a sráccal..elég vicces de a váci utcába mentünk:D
bementünk egy csomó boltba és röhögtünk a cipőkön meg néhány nagyon gáz ruhán..:D
szal jól elvoltunk.:Dutána pedig mentünk moziba..jee:D madagaszkár 2. néztük.
hehh.én meséltem el a srácnak az 1et mert még nem látta:S de majd kölcsönadom neki, csak pont előtte lévő héten adtuk kölcsön az unokatesómnak az I like to moving, moving miatt.(3 éves:)
aztán hétfőn is talákoztunk.de az csak egy 3/4ed órás volt, mert másnap töri tz-t irtam..
na ennek a végén rátért a lényegre..:S h szeretném e folytatni ezeket a találkozásokat.merthogy ő nagyon..
tök jó fej srác, csak nagyon nyomult..
én erre azt mondtam, h van kedvem, csak lassabban.mmint ezt a nyomulása miatt mondtam..meg h 1 hét után randira hivott..
persze rögtön meggondoltam neki..de nem mertem megmondani neki napokig
csütörtökön kérdezte, hogy találkozunk-e suli után..
én meg megmondtam, hogy mégsem szeretnék találkozgatni vele, mert most nem szeretnék járni senkivel se(najó, 1 ember van akivel járnék).
szal most barátok vagyunk..bár még nem látszik..:(
suliban azóta nem beszéltünk.csak tegnap msnen..
szerdán (és kicsit csüt.ön is) csináltam Lydinek egy füzetet.
mmint vettem egyet, amit bevontam kék gyürt papirba, és sziveket ragasztóttam rá, meg firkáltam rá.és irtam bele egy levelet.:)
remélem tetszik neki.csütörtökön feladtam neki angyalkázásra..:)
ait még tegnap megkapott.és látszólag örült neki, mert mutogadta:)
szal happy end^^
én is kaptam tőle ajándékot:) egy Válogatást CD-t
iszonyú jó számok vannak rajta!!!!!!hihetetlen jóóóóóóókkk!!!:D:D
145 szám!!áááá.
csupa keresztény előadoktól!!!:D nagyon jóóók!!:D:D (L)
ja és kaptam egy nagy milka csoki szivet..
és fogalmam sincs kitől...mert két ember is küldhette..vagy csak vki poénból, hogy szenvedjek..
de nem szenvedek..csak furcsa..mmint tegnap ha ránéztem tök zavarba estem..
és ráadásul az osztály előtt adták oda, mert ugy volt, h az angyalkák bejöttek föci közepén..:D
és szétosztották az ajándékokat.
és a mi osztályunk kapta a legtöbbet:)
ja még a bnőmtől kaptam egy snickerst meg egy pici rajzot:)
aztán suli után két bnőmmel elvoltunk mammutban.vártunk 3ig, és utána elindultunk a Pozsonyi úti templomba megnézni a sulis karácsonyi műsort..:S
aztán utána bnőimmel elmentünk a kávézóba vagy teaházba.vagy ahogy teccik..
de onnan elkellett jönnöm, mert anyám hazarendelt:(
pedig iszonyú jól éreztem magam..annyira jól elvoltunk.ritkán van ilyen..:( :)
de legalább nem egyedül kellett eljönnöm, mert egyik barátnőmnek is haza kellett mennie..
de legalább 9 előtt betudtam fejezni a osztályból huzott csajnak az ajándékát.
kapott tőlem egy sálat, egy keretet amit flitterekkel diszitettem, és bele két képet, és egy kitűzőtt.:D
tök poén mert ő meg engem huzott:D és egy tök ugyan olyan sálat kaptam tőle:D
tök jóóó:D negyed órát röhögtünk:D
aztán odaadtuk 5ünk között is az ajándékot.
én Lucust huztam.ő meg engem:)
kaptam tőle egy naplót a Repülő tehénből:D meg csomó szines töltőtoll betétet, meg csokit, meg egy Green Day es kitüzőt(L):D
Ő tőlem 2 pár fülbevalót kapott meg egy napsárga hajpántot:)
legjobb bnőmtől meg egy gyertyát kaptam amit ő csinált!!! iszonyú szép gyertyaaaa:D
nemtom mért de annnyira örültem, h elkezdtem bőgni:D :$
tökre meg voltam hatodva:D mert még sose volt ilyen jóó a karácsonyom:D
jájj.még mostis örül a fejem:D
aztán este msneztem.egészen hajnali negyed 2ig:D
mert matykóval és lydiával honfoglaloztunk:D
iszonyú jó volt:D:D
aztán mikor már félálomban voltam felhivott a srác.és kiöntötte a lelkét.
vagyis elmondta, h milyen iszonyú szar volt az afterafterparty.mmint neki..:(
szegény.amiket mondott:(:(
aztán utána aludtam..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr97833788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása