HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

Srácos.. :) :(

Vero 2008.12.10. 18:46

felvett egy srác még múlthéten pénteken msnre..
és azóta mindennap órákat msnezünk:) ééééés irtó aranyos..éss wiiiiii:D
nagyon megkedveltem..:S
egyszerűen nem tudok elmenni a géptől..
tegnap is 3 és fél órát beszéltünk.és irtó jó volt:)
nem birtam elmenni onnan, pedig ma olasz tz-t irtunk..
de azért kicsit sikerült tanulni.miután ő elment a géptől..
és sztem nem lett rossz a tzm..bár nem akarom elszólni magam..
meg alapból késve érkeztem be suliba, és 1.órában irtuk..
mert minden ellenem fogott:( de nem baj..mert mögöttem jött az egyik oszt.társam.és vele mentem be..szal igy kevésbé volt gáz:)
a sráccal meg ma egy csomot beszéltem élőban is..
bár élőben teljesen máshogy viselkedik..mmint gondolom nem mindegy h egyedül van e vagy ott vannak e a haverjai..
de az msnes részét nagyon megimádtam:)<3
de most tök rossz kedve van, mert tegnap összeveszett az anyjával, és még az is csoda, h most feljöhetett..
és szegény nagyon ki van akadva..
:( :( :(. nagyon szar..
és most épp nem beszélünk, mert azt irta pill.
de már egy órája..:'( és tök rosszzzzz..
HIÁNYZIK!!!!:'(

bnőmmel hétfőn elvoltunk:)
(én a jobb oldali vagyok:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr98815564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása