HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

xD

Vero 2008.12.07. 18:19

juuuj.iszonyúan fáj a lábfejem:(
tegnap korizni voltam bnőimmel, és izomlázam van. :D
azért elég jó vagyok:D csak kár h nem tudok miatta járni.hogy fogok holnap bejutni a suliba?
tök jó ez a nap:Deddig csak aludtam ettem és filmetnéztem.
fél 2ig aludtam:D annyira jóóóóó.hihetetlen jól esett:D már nagyon elegem volt abból, h minden hétvégén 8 és 9 között kelek fel.
szal aztán ettem:)rakott karfiolt.favourite. :)
és most néztem Anyummal a Holiday-t.ás most tök romantikus hangulatban vagyok.
ezért romantikus képeket akartam volna feltenni ide, de nem találtam..:(
viszont találtam egy blogot ahol ilyen hülye kitöltös cuccot találtam:)
szal most megcsinálom ide:D

MAGAMRÓL:
Neved: Vera, Vero (Onik, Ma-nee, O-nee, Rézbogár)
Ki után kaptad a neved? nemtudom..:S az tök jó lenne ha arról a Veronikáról kaptam volna aki odaadta a zsebkendőjét Jézusnak.de sajnos nem róla:(csak megtetszett a szüleimnek:)
Korod: sajnos mégcsak 15
Nemed: lány.de sztem ezt sejteni lehetett eddig is:)
Hit: református
Horoszkópod: Halak
Magasságod: 165,5 már 2 éve semmit se nőttem:(:)
Hajad színe: Barna
Szemed színe: Zöld^^(szeretem)
hobbik:rajz.beszélgetés barátokkal.olvasás.röhögés.fotozás:)

KEDVENC:
kaja:bármi ami nem főzelék.
együttes:Green day, Offspring
zeneszám: Greenday - Whatsername, Offspring - Nothingtown
szám:13:) főleg ha péntek:D
szín: zöld:D bár a ruhatáramról nem ez látszik:(
ruhadarab: sötétszürke rövidujjú garbó:)

RÓLA:
Aki tetszik: hmmm.hát van egy kettő emberke:D
Ha bárkivel randizhatnál, kivel tennéd meg? Billie Joe:D, Matyi meg még egy csomó sráccal:)
Mi az, amit elsőként megnézel egy pasin? a szeme:) aztán a stílusa
A tökéletes férfi: vicces.helyes.magasabb mint én.jóhajú és illatú.szépszemű.bátor.

AZ UTOLSÓ...
...film, amit otthon láttál: Holiday.most kb fél órája:)
...ember, akit felhívtál: barátnőmet, h hol van pontosan..
...ember, aki felhívott: barátnőm, de ő csak rám csörgött
...kaja, amit étteremben ettél: nemtudom.a meki amúgy számit?
...dolog amire rájöttél: h szükgségem van Istenre és barátokra:D
...szám amit meghallgattál: épp most: Lonely in Gorgeous a ParadiseKissből:)

MÚLT:
Akit a legjobban hiányolsz: Barátnőmet.olyan régen beszéltünk(tegnapxD)
Amit a legjobban hiányolsz: egy kényelmes széket:)
Ha visszamehetnél az időben, hova mennél? uhh, nemtom h az melyik évek, de amikor a Grease játszodik.
Egy olyan dolog, amit megbántál: erre nem szeretnék válaszolni:(
Egy olyan dolog, amit szívesen elfelejtenél: erre sem:(

JÖVŐ:
Állás: nah.ez az amiről fogalmam sincs..:( szivesen lennék lakberendező vagy divattervező:)
Esküvő: na a ruha már megvan.vállpánt nélküli lesz, és szép fehér lesz.nem az a műanyagfehér.szeretnék koszorús lányokat is:)meg csokoreldobást:)
Házasság: erről mit irjak?hát egy helyes jófej férjem lesz.akit nem a pénze miatt fogok elvenni:)de azért nem lenne baj ha sok pénze lenne:)és életem végéig fog tartani
Gyerekek: 2 vagy 4et.ha 2 lesz akkor 1 lányt és 1 fiút.és a fiút idősebnek, h majd ő lehessen a jófej báty:) ha 4en lesznek akkor 2lány és 2 fiú lesz:)
Fiaim neve: uhh.nagyon sok név tetszik:)de ez majd akkor fog eldőlni amikor meglátom az arcukat:)
Lányaim neve:szintén majd csak akkor:)
Nászút: Japánba!!!aztán kicsit Amerikába!!!
Hol fogsz lakni? szingliként egy kis studiólakásba.vagyis az egész lakás egy légterű lesz.kivéve a füdőszoba.a falai meg különbözöek lesznek.egyiken egy nagy piros pötty.egy másik erőteljes zöld lesz.3ra én festek összevissza meg teleteszem emlékekkel.a 4.et meg lufiba öntött festékkel fogom megdobálni:D
Mit fogsz csinálni 40 év múlva? vmit a családommal:)

EGYIK VAGY MÁSIK?
Virág vagy Csoki? attól függ mire.valentinnapra virág.csak úgy meg csoki:)
Szárazföld vagy Tenger? tengerpart?:D
Alma vagy Narancs? Alma de igazából banán:D
Vanília vagy Csoki? mindkettő:D
Vígjáték vagy Horror? Vígjáték
Akció vagy Romantikus? Romantikus
Nyár vagy Tél? Nyár
Ősz vagy Tavasz? Tavasz.imádom!!
Hip-Hop vagy Rock? Rock!!!fújjfújj hip-hop.blööeee
Könyv vagy Újság? Könyv!!
DVD vagy mozi? Mozi
Állatkert vagy Vidámpark? Vidámpark:)
Tv vagy Rádió? Tv
A pohár félig üres vagy félig teli? félig teli!!:D

HISZEL (A(Z))...
...Istenben? Of Course!!!:)
...angyalokban? igen.hiszem, hogy mindenkinek van egy örzőangyala, akit Isten küldött, h  vigyázzon ránk:)
...földönkívüliekben? hát durva lenne ha csak mi lennénk a világegyetemben, nem?
...Pokolban? igen.
...Mennyországban? igen.és várom már:D 
...magadban? ööö.hát ..nemtudom..

ELŐFORDULT MÁR VALAHA IS, HOGY...
Ültél repülőn? Igen:D 4x:D annnnnyiiira jóóó:D
Sírtál mások előtt? uhh.vagy 50x:D
Másztál fára? hát még régen.ugyanis ekég szarul megy:)
Elaludtál moziban? igen:(azóta se láttam még végig azt a filmet.am nem a film hibája volt..
Találkoztál híres emberrel? ahha.de csak magyarokkal.azok meg nem nagy számok..
Féltél, hogy szurit kapsz? régen ja.emlékszem amikor kicsi koromban kaptam anyukámtól egy kindertojást mert nem sirtam:D
Tömték fogadat? nem, szerencsére.
Telefonbetyárkodtál? én még nem.mmint nem beszéltem még.rossz szinész vagyok..:(
Lógtál az iskolából? nem:) pedig néha jó lenne:)
Sírt barátod a válladon?  igen.1x2x.
Voltál tempomban? hétfőnként sulival.am nem járok.sajnos.
Fennmaradtál egész éjszaka? ahha.mmint reggel 6 az már nem éjszaka, ugye?
Táborban voltál? őőő.ja.de ez elég hülye kérdés:) 
Sushit ettél? nem.de szeretnék.na majd a nászutamon:D
Külföldön voltál? ühümm:)
Bepisiltél? még kicsi koromban
Rugtál már be? teljesen még nem:(
Gondolatban megöltél már valakit? nem.én nem vagyok ilyen gonosz:D
Volt autóbaleseted?nem.szerencsére:)

CSAK ÚGY:
Plüssállatkával alszol? igen:Dbár inkább a lábaimnál vannak.szal az nem is igazi velükalvás
Hány párnán alszol? 3.egy nagy.egy kicsi és egy lapos ami nélkül nem alszom el.
Kit szeretsz a legjobban? a barátaimat mega családom.de sztem ez tök alap
Jobbkezes vagy, vagy bal? jobb:D bár mint múltkor kiderült, h rejtett balkezes vagyok:D
Mi van az ágyad alatt? régi plüssök.meg a könyvem.és zoknik:D
Amitől a legjobban félsz: rovarok.bogarak.fúújjj.
A legrosszabb érzés: ha nem találod a helyed és azt hiszed, h nem szeret senki.és mikor minusz10000-n van az önbizalmad..:(
A legjobb érzés: pont az ellentétje az előzőnek:D
Mi jár most a fejedben? h nekem most pont a előző előtti van.és h mért fáj a lábam
Vannak háziállataid? porcicák meg muslincák.de kéne egy igazi is:(egy kis fehéregér^^olyan cukik:D
Melyik szavakat használod túl gyakran? fújjjj.franca!nemtom.izéé.heheheh.asszem.meg még egy csomó hasonló jó szót

na ezzel is jól elvoltam egy darabig:D bár elég hülyeség..:D
na pápá.jóéjt mindenkinek..:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr10809686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása