HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

december eleje:)

Vero 2008.12.04. 20:29

huhhh.brrrr.itt a hideg december...:Spfff
sorry.mondja a müvelt kínai.xD
tegnap msneztem Lydivel.és mondta, h Matyi szerint kicsit túl voltunk pörögve tegnap.
tiszta idióták voltunk.
mmint nem normálisak, hanem jófejek.xD
mindegy.szal mondtam, h üdvözlöm, erre bekapcsolta 3.emberkének a lydi.
aztán 3asban dumáltunk:)
tök sokat.
aztán egyszercsak ledobott az msn.mmint már csak lydis ablak volt megnyitva, mint előtte.tök rossz volt...:(
aztán miután vagy 50 :( beirtam lydinek aki meg csak vigyorgott(:D)
felvett msnre a matyi.
az nap már nem beszéltünk..
de ma igen:)1 órát:D jeeee:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr30804696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása