HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

Jelenések 11

Vero 2008.11.21. 19:51

Mért van ma ilyen rossz kedvem??
már reggel is úgy mentem ki a lakásból, h tök mérges voltam.asszem a hajamra..
mert nem akart normálisan kinézni.és ez a reggeli morcizás az egész napomra kiment..
annyira rossz.egésznap csak olvastam volna a Gésa emlékiratait.
mert aza könyv egyszerűen letehetettlen.
és tök rossz, mert bnőim is végig vigasztaltak, mert látták, h szarul vagyok.
tudjátok.egszer fent, egyszer lent.
úgylátszik kedden, szerdám és csüt-ön túl jól éreztem magam..
Szerdán volt osztályból származó bnőmmel találkoztam, sé olyan jót szórakoztunk:)
nagyon jó volt:) egy csomó képet csináltunk, és elhivtam a sulim szallagavatójára:D
és olyan jó hogy eljönn:)
tegnap du. pedig 2 bnőmmel beszélgettem McDben. ISTENről!!
Bizony. És annyira jó volt!!:) Pontosabban a Jelenések 11.ról.
vagyis a világ végéről.
ez kicsit nehéz lesz, de leirom(és hamár leirom lécci olvads el:3köszi) :

"1 És adának nékem vesszőhöz
hasonló nádszálat, és angyal
áll vala mellém és mondta: Kelj fel,
és mérd meg az Isten templomát és
az oltárt, és azokat akik abban
imádkoznak.
2 De a tornácot a mely a temp-
llomon kivül van, kihagyd, és azt
meg ne mérd; mert a pogányoknak
adatott, és a szent várost tapadják
negyvenkét hónapig.
3 És adom az én két tanubizony-
ságomnak,  hogy prófétáljanak,
gyászruhákba öltözve, 1260 napig.
4 Ezek az a két olajfa, és a két
gyertyatartó, amelyek a földnek Is-
tene előtt állanak.
5 És ha valaki akar nékik ártani,
tűz származik az ő szájokból, amely
mehöli az ellenségeiket; és ha valaki
akar nékik ártani, úgy kell annak
megöletni.
6 Ezeknek van hatalmuk arra,
hogybezárják az eget, hogy az ő
prófétálásuknak idejében eső
ne legyen, és hatalmuk van a vizeken,
hogy azokat vérré változtassák,
és megverjék a földet akármi
csapással, valamennyiszer akarják.
7 És mikor elvégzik az ő bizonyság-
tételeiket, a mélységből
feljövö fenevad hadakozik ellenük,
és legyőzi őket, és megöli őket.
8 És az ő holttesteik fekszenek ama
nagy városnak utcáin amely lélek
szerint Sodomának és Egyiptomnak
hivatik, ahol a mi Urunk is
megfeszíttetett.
9 És a népek és ágazatok,
és nyelvek és nemzetek
közül valók látják azoknak
holttestét három és fél nap,
és azoknak holttestét
nem engedik sírba tenni.
10 És a földnek lakosai
örülnek és örvendeznek raj-
tok, és ajándékokat
küldenek egymásnak, mivelhogy
e két próféta gyötörte
a földnek lakosait.
11 De három és fél nap múlva
életnek lelke adaték Istentől
őbeléjük, és lábaikra állanak, és nagy
félelem esék azokra,
akik őket nézik vala.
12 És hallának nagy szózatot az
égből, amely ezt mondja vala nékik:
Jöjetek fel ide. És felmenének
az égbefelhőben, és l
áták őket az elenségeik.
13 És lőn abban az órában
nagy földindulás és a városnak
tizedrésze elesék, és
megöleték a földindulásban
hétezer ember neve, és a
többiek megrémülének,
és a menny Istenének
adának dicsőséget.
14 A második jaj elmúlt; ímé a
harmadik jajhamar eljő.
"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr5781807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása