HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

LAUGH 4EVE!!!!

Vero 2008.11.18. 18:58

ekkora szünetet még sosem hagytam két bejegyzés között.
de mit tehetnék, nem volt kedvem irni...
most se nagyon van.de már muszáj lenne.
mert nem akarom, hogy november üres legyen.. :|
nézzük mi történt azóta...
...hát nem sok...sőt!!semmi..
egyre jobban imádom az osztályom..bár ma furcsán éreztem magam..
mert első 5 órán nem volt ott a LJ. barátnőm..igaz ott vannak a többiek, de ővelük nem lehet annyi időt kibirni, mert unalmasak..mmint egész szünetben ülnek a teremben, és esznek, vagy átveszik az anyagot..szal uncsii!!
én nem birok egy szünetben se egyhelyben ülni.igyis egész nap ülök.szal szünetekben muszáj sétálnom, meg folyoson beszélgetnem.de ma sokáig nem volt LJ szal rossz volt:(
igaz elvoltam Lydivel, mert az egyik oszt.társam mindkettőnknek megrajzolta a jövendőbeliét.
és azon "veszekedtünk", hogy melyikünké a szebb, és a folyoson kerestük a hasonmásukat.
ami elég nehéz, mert a lydié olyan mint egy kicsifejű troll, az enyém meg sebhelyes, és szőrős a nyaka..XD szal egyszerűen gyönyörűek:D
ime az enyém..:

jaj, kihagytam, hogy LuiG-nek /ejsd:luidzsi/ hívják xD
aztán megmutattam ezt egy 11.es jóbarátomnak, akinek Lydivel kémián egy hasonló stílusú feleséget rajzolzunk, mellette egy 27es ikerpárral. xD
merthogy annyit szeretne:)
aztán matekon beszélgettem és a tanár kiküldött minket az óra uccsó 10 percéről.
és mikor óra után kérdeztük, h mit kaptunk, semmit se reagált, mert besértödött.pff:|
tesin megint nagyon jót szórakoztunk Lydivel :D
egész nap röhögtem.plusz még du. a fiúk kosármeccsen(amit persze megnyertünk:D)
szal igen, elfáradtam.
és szal jó volt ez a nap.csak semmire nincs már erőm..
lehet h megint kéne olyan fincsi strongot inni.tegnap nagyon jól felébresztett:D
na viszont én most abbahagyom az irást.
jóéjt mindenkinek, és szép álmokat:)

"My head says: Fool, Forget!!
My heart says: Don't Let Go!!"
/Grease<3/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr20776479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása