HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

"Talán rossztól való féltés, Talán egy szó, talán egy érzés, Elég hogy érezhessem az élet napsugarát.."

Vero 2008.10.10. 17:16

jeee.most jókedvem van:D
épp buliba készülök, és alvint hallgatok:) és ez igy tök jó:D
házibuli lesz, és remélem, hogy jó lesz:S :)

végre lezártam a föci feleléseimet:D
4xerre feleltem, mert a tanár nem volt megelégedve velem.
elösször felszólítoot, akko kaptam egy ceruzás 3ast.
aztán következő órán feleltem de nem tudtam befejezni, mert félbe szakított(előtte is, csak azok, ilyen közbe pofázások voltak).és azért szakított félbe, mert tovább kellett haladni a tananyagban.
aztán a 3. feleletnek a témája nem volt elég földrajzos :@
a következő órán nem feleltem, és ma végre feleltem egy 5öst, csakhogy mivel ott volt az a ceruzás hármas ezért 4es lett :@ :( :D
szal végülis 5öst kaptam, csak az a kár hogy ezzel nem megyek semmire, mert a naplóban 4es van :S

holnap lesz a LJ barátnő, szülinapja, és én leszek az első aki felköszönti:D
00:01kor:D és még egy fincsi csokit is fog kapni:D a többit majd a többi bnőmmel:)
egy gyönyörű sárga sálat kap tőlem:) sztem nagyon fog tetszeni neki:)
mert az azegyik kedvenc szine:)
legalábbis remélem, hogy eszembe fog jutni:P majd csörög akkor a mobilom.

na megyek, mert még felkéne öltöznöm..pápá!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr69707361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása