HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

:O

Vero 2008.10.01. 19:11

október van!yeahh!vagy inkább neee!:S
mien nap is van?ja szerda.pff.
mozi ünnep tök jó volt.bár csak 3 filmet néztem meg.
pénteken a Death Note-ot.Vasárnap meg a Kungfu Pandát(végre!!:D) és a spanom csaját.
hát, nemtudom, nekem a legutolsó nem nagyon tetszett.egyszer meglehet nézni, de nem lesz a kedvencem...
viszont a kungfu panda irtó jóóó:D
kedvenc szereplőm benne a Po apja.a Leveses fatherxD.akkora édes!!
"mi levesesek vagyunk" olyan édes!!!meg po: "néha ugy érzem, h nem vagyok a fiad."(vagy vmi ilyesmi..:S mondja a panda a kacsa apjának XD

sajna életlen a kép:(

 

a kép egyik fele kióg, de a lényeg látszik<3

 kedden feleltem föciből, de kb 5-8 perce beszéltem, amikor leültetett, mert nincs sok idő,
és haladni kell az anyaggal..
szal köv órán megint felfelek..ami pénteken lesz.:(

ma elmentem barátnőmel, CLCbe, ott vettem egy F.R.O.G.os karkötőt:)
F.R.O.G.= Fully Rely On God = Teljesen Bízz IstenBen.
és tök jó csikos.felülről lefelé:kék-zöld-piros-narancs-sárga:)
meg vettem olyan kis kártyákat.
1: Megbocsáttattak a te bűneid!
2:Bízzatok az Úrban mindenkor, mert az Úr a mi kősziklánk mindörökre!/Ézs.26,4/
   és egy tök szép táj a kép.
3:Keressétek az Urat, amíg megtalálható!/Ézs.55,6/
  és egy óra ami 12-t mutatt 4 mp múlva.
4:vettem egy mini háziáldást:
   Hol hit, ott szeretet, hol szeretet, ott béke
   Hol béke, ott áldás, hol áldás, ott Isten
   Hol Isten, ott szükség nincsen.
5:Mert azért megmarad a hit, remény, szeretet, e három;
   ezek között pedig a legnagyobb a szeretet./I.Kor.13,13/
   és egy gerle pár van a képen:) ilyenem, már van egy.de ez tetszik, meg
   beleakarom ragasztani naplómba, vagy a jővőbeli Bibliámba.talán.

na mentem.tanulni..:Snem akarok.fáradt vagyok...jóéjt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr8691295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása