HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

hétvégét!!!plusz a mai napom.

Vero 2008.09.15. 19:34

HÉTVÉGÉT AKAROK!!!
fázom és olyan jó lenne egész nap takaró alatt ülni, forró kakaót szürcsölni, miközben jó romantikus filmeket nézek.de nem.még nincs hétvége.még csak Hétfő van!MÉRT????
de lagalább a kakaós része megvolt:) vittem termoszba.csak hamar elfogyott:(
olaszon irtunk.fizikán feleltek.egyházi éneken is.irodalmon is.mért?mért feleltet mindenki?
am a többi nem zavar, csak az ének. utálok egyedül sok ember előtt énekelni. még bnőm előtt sem merek.:S bár elvileg lehet ketten is.de akkor is.:(
mindegy.aztán ma elmentem bnőmmel befizetni a budayba a rajzot.kicsit drága.elv azért mert felnőtt szakkör vagy mi.ma mondtam másik bnőmnek, és mondta, hogy ő is oda akar járni.csak szombaton ő nem ér rá.mert zenekara lesz.bár nem mondta , hogy mikor.remélem tudd velem járni.annyira jó lenne:)
aztán bnőmmel bementünk mammutba, conversehez, és vettünk neki egy converse csukát:D már nagyon régen kinézte magának, és most le van árazva 9990.-ra.van neki egy 10%os utalványa, amivel csak 8990.- lett volna, de "leértékelt áruhoz, már nem lehet további kedvezményeket rakni".pedig tök jó lett volna:S de mindegy.

vasárnap nézegettem a régi naplóimat, és megtaláltam azt a rész, amikor a gólyatáborban voltunk.ott kapott mindenki egy papirt, amire egy idézet van irva.na azt megtaláltam.
igy szól:

"Gyönyörködj az Úrban, és megadja néked szived kéréseit."
                                             /Zsolt. 37:4/

és ez nekem annyira megtetszet!mert igaz:) annyira jó:D
már annyira olvasnék Bibliát, csak még mindig a régi fordításu van csak, és én azt annyira nem értem.szal remélem, h bnőm tudd nekem adni újfordításut.mert azt mondta, hogy tudd szerezni ingyen.magának is ugy szerzett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr98664968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása