HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

Crete(L)

Vero 2008.08.14. 12:34

na.megint csak régen irtam..:p
de lusta is vagyok, meg olvastam is vhol h a blog az arra van h elmond a vélemémyed dolgokkal kapcsolatban.
és hát nekem van véleményem a dolgokról de nem tudom őket elmondani.:(
de hát ez van.meg én ugy hallottam régebben, hogy a blog az egy internetes napló.és mit ir az ember a naplójába?hát hogy mi történik vele.szal én is ezt irom ide.bár elég ritkán...:S
 

szal kezdem is..:D
mióta az elözö bejegyzésemet irtam voltam Krétán a családommal.
olyan jó volt:D
már az odafele út is annyira tetszett, mert akkor repültem életemben elösször.fel is vettem videóra a felszállást, mert ablak mellett ültem:)
annyira megható volt, és kicsit ijesztő, h elkezdtem pityeregniXD
szegény nővérem meg ott sírt mellettem mert nagyon félt:(
tériszonya van meg minden..:S
de aztán hamar rendbe jött:)


 

 ezek a kedvenc repcsis képeim:)
főleg az első.olyan szép szerintem:)

 az út felénél bemondták, hogy 10-11 km magasan megyünk.átlag 900 km/h-val és kint -47°C fok van.az út csak 2 óra volt.de szerencsére igy is kaptunk kaját.már nagyon éhesek voltunk a nővérkémmel..:p
a landolálst is felvettem.pedig elvileg nem lenne szabad.de mostmár mindegy.xP

ááh, nagyon jó volt a nyaralás is.a tenger tök jó meleg volt.csak sok volt a hinár ott ahol mi voltunk. egyetlen bajom krétával, h sehol sincsen zöld fű.mert olyan száraz az egész.ja meg nem szabad a wc papirt a wcbe dobni, mert vékonyak a csővek, és eldugulhat.szal a szemetesbe kell dobni.ami igy elég fújjnak tünhet, de meg lehet szokni.
ja meg a görögök elég bénák angolból, nem nagyon lehet érteni h mit mondanak.na enni.am az egész rohadt jó:D
wiii:Dszal érdemes oda elmenni.mert nagyon jó hely:D

na ennyi.bye-bye:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr49615617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása