HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

júliusom:)

Vero 2008.07.28. 14:43

hehh.ez a július tök jó volt:D
voltam cimerezni.annyira jó volt.kivéve a munka része.na az fárasztó volt.nagyon-nagyon.
főleg mikor zuhogó esőben kellett leszedni a 2,5 méter magasan lévő cimereket 8 óra munka után.na nekem akkor volt elegem.de szerencsére ilyen csak egyszer volt:P
mindegy.kibirtam.és jövöre is megyek.sztem megéri.tök jó fejek az emberek és még money-t is kapsz:)csak hát dolgozni kell.
aztán csináltak egy cimerező bulit:D és az is bmi jó volt
19.étől volt Speak Out.keszthelyen.bnőmmel meg bátyámmal mentem.
mmint csak a vonat részén.mert utána még jött két bnőm:)
rohadás jó volt.csak egy rossz része volt:( a tutor time, amikor beszélgetni kellett englishül a tutoroddal aki egy amcsi.szóval nem nagyon szerettem a tutor timeot mert nem tok angolul.de am tök jó lett volna..majd jővőre:) talán..
meg mondjuk ha francia a tutor akkor lehet h jobban merek.mert akkor ő is csak egy tanult nyelven beszél.és nem lenne annyira gáz ha vmi hülyeséget mondok:S
mindegy.26.án volt vége.persze ott is beszereztem haverokat:D
huu. + kéne irnom az amcsimnak.csak nem tom h mit...na majd kitalálom.:)
ja meg beszereztem egy piros farmert:D annyira örülök neki:D
már csak egy jó taskát akarok:D
na ennyi erre a hónapra:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr5589387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása