HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

-:the first week:-

Vero 2008.06.22. 19:29

múlthét pénteken elmentem fodrászhoz.
vágattam egy kicsit és begöndöritettem.vmi tartosabb cuccal.és elvileg ha megmosom a hajam, és megszárad, akkor göndörnek kéne lennie.de nem lett az.:(
szóval be kell szárítani..
vasárnap volt az évzáró.3ra kellett templomba menni.ott voltunk kb 1,5 órát. nagyon uncsi volt.aztán suliba átmentünk.(feka nem volt évzárón..:S:(megint nem láttam öltönyben:( )
utána mindenki haza.én is siettem mert másnap mentem bnőimmel a balatonhoz, és még összekellett csomagolni.
rohadt jó volt a balcsinál.bár kedden nagyon durván eláztunk, és mivel sátorban aludtunk az is beázott.szerdán elmentünk füredre, csütörtökön meg már nagyon meleg volt, és strandoltunk:) meg minden nap pájpoztunk. kipróbáltuk tejes vizzel, és olyan finom volt:) <3 áhhh..
pénteken jöttünk haza.aztán hétvégéra lementünk Velencére a családommal.
ma meg kipróbáltam a kontaklencsét.wááá.annnyira szar.mmint a jobb szememmel tökéletes.de a ballal vmi nincs rendben.olyan mintha kilenne száradva a szemem.meg olyan érzés mint amikor elösször veszem fel az új szemüveget.
na ennyi volt az 1. hetem:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr98533995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása