HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

.the.best.weekend.with.my.friends.(L).

Vero 2008.06.07. 19:42

pont egy hete nem irtam.
na nézzük.megkaptuk 2 hét után a matek dogákat ami 3as lett nekem , és évvégén 4es leszek matekból:D
csütörtökön irtunk megint ecdlt, most excelből, ami bmi nehéz volt.:S
ja, meg a lényeg:
kedden volt az angol szóbeli, tételt kellett huzni, én kihuztam a Pictures story-t ami az h elkell mesélni mi van a képen, és h valszeg mi történik ott.meg utba igazítást kellett adnom moszkvától hősök terére.
szerdán pedig az írásbeli volt.magnóhallgatás(könnyű), nyelvtan(kőnnyű) és szövegértés + fogalmazás(rohadt nehéz).
pénteken volt egy osztályprogram, hogy lemegyünk egy osztálytárshoz, elmegyünk egy koncertre, és ott alszunk.az elején mindenki mondta h jön, kivéve aki nem ért rá.aztán péntekig vagy a fele visszamondta, szóval csak 10en voltunk, és még ofő sem jött:D
bmi jó volt:)
este elmentünk a koncertre, amit igazán nem is néztünk, hanem egy melette lévő kosárpályán szórakoztunk.
aztán mikor sötét lett, vettünk 3 bort, mert csak az volt ott :S
mmint volt jäiger csak az 8000.- volt. nemtom hogy csináltuk.aztán hazamentünk, és nem tudtunk bemenni, mert aki betudott volna mindket engedni az a koncerten volt.szóval szépen lefeküdtünk a autóbejáróra:D
szépen körbe, úgy h a fejünket a másikra tettük, mert azért kavicsos meg piszkos a talaj, és azért mégse kellett volna a földre..na ezt most jólmegmondtamxD..
aztán fél éjfélkor elkezdtünk sütögetni, és fél egykor 4en képesek voltak fürdeni a medencében.én még pulcsiban is szétfagytam..
utána megiszogattuk a piákat. én 4kor kidöltem.
másnap 8kor keltünk.aztán elmentünk egy templomba vmi idegen kisemberekkel.ott egy fél órás áhítatott tartott a lelkész utána meg egy 1,5ás kiselőadást a bibliatörténti kiállításról.
amit mindenki végigaludt..:S tiszta szar volt..
utána meg megpróbáltunk hazajutni,(mert oda kocsival mentünk vissza gyalog), és leakartuk röviditeni az utat, szóval átmentünk egy magánterületen, aztán átmásztunk egy mély patakon.tök izgi volt ^^
aztán 2 bnőmmel stoppoltunk és az utolsó kb 200 m kocsiban tettük xD
utána kajáltunk, és fél 4kor hazamentünk a szadó esőben:)
annyira jóó volt:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr65508656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása