HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

2só+me+MOM:)=funny pictures

Vero 2008.05.31. 00:01

fúú, a mai napom vicces volt..
első két órám info volt. a egészet végigjátszottam xD
meg dalmával mentem orvosiba:)
tesin a 30 fokban futottunk és erősítettünk a vasason, ahol semmi árnyék nincsen, és még a pálya fölött is hullámzott a levegő a melegtől..nembirja felfogni az egyik gyerek, hogy nem akarom eladni neki azt a vmit amit nem irok le xD.nem birja felfogni!!:@
szóval minden szünetben letámadott..még matekon is kiabállgatott előre..
am furi, mert eddig leseszart az a gyerek.mondjuk én se őt..
suli után két zsófival lementünk csocsohoz.ott üldögéltünk egy darabig, mert ott voltak a 11.esek.aztán végül 2sófi kihivta őket.természetesen vesztettünk..:S
tiszta szar, hogy elfelejtettünk játszani..:S legalábbis én...
utána 2sófivaél elmentünk MOMba és egy tök jó du. tartottunk.
csináltunk vicces képeket.asztalnál ettünk almát és grapfruitot.aztán megpróbáltunk segíteni egy srácnak, aki sim kártyát akart veni, de nem tudott, mert nem volt diákja, és mikor odajutottunk, h megvegye neki a 2sófi, kiderült, hogy személyi is kell hozzá.
de jobb is igy.mert a 2sófi nevére irták volna a szerződést.
kicsit unszimpi volt a srác nekem..nemtom mért..csak olyan feje volt..
aztán hazamentünk:)
rohadt jó du volt:D


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr49495861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása