HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

Vero 2008.05.20. 22:33

még multhéten az Ofőnk angolon kijelentette hogy lányok nem vehetnek fel ujjatlant, és térd fölé érő gatyát és szoknyát, és nem festhetjük a körmünket.és a fiúk se vehetnek fel rövidnadrágot.és hogy mért? mert a 40-45 évas pasik ránkizgulnak.persze ezt az ofő nem így mondta.nemtom, de sztem attól hogy a térdünk kilóg meg a vállunk láccik nem fog ránkizgulni senki se.szóval ezen az egész osztály kiakadt.márcsak azért is mert a suliban mindenki felvehet rövidgatyát meg szoknyát, és senki nem szól rájuk.csak mi nem és csak ránk szól csak az ofő. mindenki más leszarja.:@
tiszta gáz...

csütörtökön lesz gitárvizsgám...:S és minden gyakorlok.félek.mert az egyik egy duó amit múlthéten kezdtük el összepróbálni a bnőmmel.és hát elég nehéz a darab.főleg nekem:(
a másik kettő drabom még könnyűnek számítanak.félek a holnaputántól.
ja meg a 2 hét múlvától.akkor lesz az angol vizsgánk.:S nyelvtan,szövegértés,írás és másnap beszéd, tételekkel:(
aztán kiderül hogy hova jutottunk 1 év alatt.mert úgy van hogy 3 szint van.
A:alapfokú; B: középfokú; C: felsőfokú.és azokon belöl is A1; A2; B1; B2; C1; C2.
és én az elején az A1ben voltam.és most kiderül hogy meik szintre kerültünk.remélem legalább B1ig eljutottam, mert az már nagyon jó lenne.persze tuti nem:(
szegény nővérkémnek holnap lesz föci záróvizsgája:S 21 tételből.remélem jól sikerül neki:)
ja, lesz idén még egy ecdlem. jún. 4ikén. excelből. vagy ezt már irtam?na mindegy. attól is parázok...:S szar ez az év végéhez közeledés..:S
na abbahagyom az irást.mert lekéne feküdnöm..
na, jóéjt!!pppp

ui.:irtam egy képregényt. 3oldalas:) és szar. a szövege gagyi. a rajz is az mivel töltőtollal rajzoltam és ha elrontottam azt már nem nagyon lehetett kijavítani.
tök aranyos volt a 2sofi. tökre teccett neki. és rendelt magának is egy képregényt.meg abból egy másolatott:D olyan aranyos.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr75479593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása