HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

Vero 2008.05.18. 15:02

nagyon szar volt szombaton suliba menni.
reggel felkeltem.még mindenki aludt.tiszta koma voltam..
és az hogy szombaton kellett suliba menni az egész napomra kihatott.
tiszta szar kedvem volt egész nap.nagyon kaki volt!!:(
ráadásul feka nem volt suliban:(

aznap kezdödött a képregényfesztivál.gondoltam suli után elmegyk a bátyámmal, de végül a szüleimmel mentem vásároni.amit nem kellett volna, mert unatkoztam és nagyon elfáradtam.már visszafelé a kocsiban is elakart nyomni az álom:S és majdnem sikerült neki, amikor haza érkeztünk.

ma nagy nehezen rávettem a bátyámat hogy jöjjön le velem a fesztiválra.ahol kb fél órát voltunk, mert nem volt semmi érdekes.viszont vettem egy Nana mangát a Balee pedig egy Naruto 3mat. aztán vettünk finom fanta zöldalmát:)

jővőhéten akartam volna elmenni a bnőimmel zoo-ba, de nemtudok, mert jővőhéten lesz a Nation&FAsion ami egy divathétvége, amit évente fognak megrendezni, és különböző országok nagy divattervezők kollekcióit mutatják be:) idén olaszország lesz. és engem érdekel, szóval valszeg arra megyek majd a nővérkémmel:) szóval majd azutáni héten megyünk. remélem nem lesznek mérgesek a bnőim..:( de engem ez tényleg érdekel.
a zoo pedig el lehet tolni. na majd megoldom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr3475374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása