HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

:3

Vero 2008.05.14. 21:34

pffh.tudom.elég régen irtam.valahogy nincs időm meg energiám irni. am kiváncsi vagyok hányan olvassák ezt az izét.és hányan vannak akik csak véletlenül rákattintanak...no mind1.am gondolom elég szarul fogalmazok. dehát abból sosem voltam erős. :( ezvan.
wááá.fáj a lábam és a csuklom.már nagyon sok ideje.holnap pedig irunk 2fajta angolból(nyelvtanos tanárnál meg a beszédes tanárnál).és még nem tanultam.+holnap megint ecdl.wordből.félek, mert ez sokkal nehezebb mint az első.
nah most nem irok többet mert tanulnom kell.majd vmikor a közeljővőben leirom mi volt velem múlthéten.na puszi.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr69469122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása