HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

:(

Vero 2009.02.02. 15:59

suliban lesz valamilyen verseny.minden osztálynak ki kell választania egy országot.és kell csinálni egy tablót.a kajáiról, népruciról.stb.meg ki kell disziteni a termet.és asszem be is kell öltözni.elkezdtünk szavazni.én az elején mondtam h japán.le se szarták.pedig japánnak mindene van.minden témában lehet találni valami jót.aztán 5 közül lehetett választani.
olaszország.ausztrália.vatikán:@.kuba.kazasztan.kuba nyert.:(
arról az ég világon semmit se lehet irni!!!!most kerestem rá.és semmi nem volt:'(
szal holnap rábeszélem ofőt h inkább ausztrália legyen.vagy görögország.görög lenne a legjobb.krétával meg santorinivel(L).annyira jó lenne.szal megvan a következő feladatom holnapra:) én mondanám újra japánt is.de a hülye c-sek azt csinálják..:'(
ááááá.deszar!!!!!!!!!!:( nah páááááááá:(
teljesen le ment a kedevm.pluszba még a jóna vélt fizika dogám is hármas lett:(
azt hittem h minimum 4es:S annyira szar.5től fél9ig, és 9től fél10ig gyakoroltam!!!:(
:( :( :(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr79918357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása