HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

tegnap és ma

Vero 2008.12.29. 22:35

juhujjj.iszonyúú jóóó nap volt ez a mai:D
meg a tegnapi is..:) de előbb a tegnapit mondom el..
szal.végre tudtam találkozni a barátnőmmel:)
mert már egy hete nem láttam:D a mammutban találkoztunk.és beszélgettünk.fél 8ig.
igaz.közben vettem 2 könyvet( twilight és Borsmenta 2.) ő meg két zsinort vett dvdlejátszóhoz:)
de iszonyú jó volt:Dmár nagyon hiányzott:) :(
de végre mindent kitárgyaltunk:) :D
ma meg osztály kori volt:) igaz h 9en voltunk.de iszonyú jó volt:D
alapból már a kezdett^^ a metron iszonyú jó kedvünk lett.aztán mikor odaértünk mindenki beijedt a sor láttán:) de a 2 fiú megoldotta:D
az egyik beállt a sorba az ajtónál, és megvette 0 jegyeinket:D iszonyú jó volt:D
a bnője meg tök büszke volt:) olyan cukik együtt(L)
aztán jól elvoltunk a jégen:)
találkoztam matyival meg gergővel:D olyan cukik voltak:D
gergő ugy jött oda hozzám, hogy hátulról megijesztett..ugy megijedtem, h majdnem elestem, és majdnem magammal rántottam őt is..:$ nagyon gáz volt..mmint ahogy vergödtem.. :S:$
aztán a végén matyi ijesztett meg hátulról..elösször fel akartak lökni..de meggondolták magukat:D aranyosak.. xD
aztán, mikor már nem voltak közelben elkezdtem tanulgatni a koszorúzást.és egész jól megy..bár 2x eltanyáltam, elösször nekem jött egyik bnőm aki hátrafelé ment, aztán magamtól, mert beakadt elöl a korim a jégbe, és estem egy szép hasast..:S :$
ez szintén nagyon ciki volt..:S
aztán a végére csak 4en maradtunk.mmint a legeslegvégére.mert még elmentünk mekibe...
olyan vicces volt:D
már nagyon várom a 3.ait

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr25847753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása