HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

sulim szallagavatója:)

Vero 2008.11.30. 12:29

wiii.wuuu.wááááááhhhh.
tegnap volt a bmrgs szallagavató.egy voltoszt.társ bnővel mentem.
egy darabig tök jó volt.aztán mikor vége lett az előadásoknak, szar lett.
de nem mondom el mért, mert még mindig kísért.vagy mi.
a lényeg h egy szemét fasznak érzem magam miatta:(
aztán vége lett a rossznak.és kezdödött a jó:D
mert felkért táncolni a FüPuPuBa(L), és tök aranyos volt.
keringőztünk, de nem sokat.aztán elmentünk megkeresni a bnőjét, mert nem találta.(de végül megtalálta, és olyan édesen táncoltak együtt:)<3)
én meg leültem bnőmhöz, és innentől lett igazán jó:D
elkezdtünk szinkronizálni emberket:D elég gyerekes játék, de olyan jókat lehet vele szórakozni xD.főleg ha pont jókor kezd el a kiszemelt bólogatni:)
aztán besötétitettek és bnőm megtanitott kicsit rockizni:)
a végére már tök jól nyomtuk:)
aztán mikor már nem nagyon birtuk, és szétsültünk felmentünk h wcre menjünk.
és pont akkor jött matyi, és szólt nekem, de én nem vettem észre mert csak az volt a fejembe, h "siess, nehogy meglássa a fejed, mert mi van akkor ha rákvörös??"
és ezért nem reagáltam rá.és nem értette, h mi van.
és utána mikor visszajöttünk leültünk, és rázta a fejét, és felkért egy hülye picsát:@
és nem hitte el, hogy nem hallottam:(
aztán pont a szerelemvonat jött.erre bnőmmel lementünk, és elkezdtünk vonatozni.és hivtunk embereket matyiék felé mentünk.ők is beszálltak.
erre a csaj vmi irtó olyat tett amiért legszivesebben leütöttem volna.
merth azt volt, h fogtam a matyi vállát, meg a picsa is.és elkezdi, h "Na lécci".és igy lerázta a kezem:@(HÜLYEBÜDÖSPICSA!!!!!)
aztán meg pont ugy lépet, h belerugtam a kurva cipősarkába, és mivel mezitláb voltam, azért egy szép kis börhiány van most ott..mindegy.végülis ez nem az ő hibája volt.de akkor is iszonyatósan fáj.
aztán mikor befejeztük, felkért a matyi:) <3
olyan aranyos:) és ahogy táncol xD iszonyú jó:D
összevissza rázta a kezeit.de olyan jó volt fogni a kezét :$ :)
aztán elfáradt a szám felénél szal leültettem.és dumáltunk egy kicsit.
olyan aranyos:D:Delkezdi, hogy nagyon melege van de nem meri levenni, mert fél, hogy nagyon megizzadt.és h ezt pont jó embernek mondja.XD
annyit dumáltunk:)
voltmégvicces.pl:
-hova mész vera?
-ööö....mosdóba.XD
-XD
megilyenek:Dááááááá.tiszta cuki.....na mengyek
a matyis részek voltak a legjobbak benne:)
ja meg h láttam fekát olyan hosszú fehér bő huszárgatyában. XD.nemgondoltamvolna,hogymegélemezt.xD.
napuszipámindenkinek:D
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr77795993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása