HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

pontpontpont

Vero 2008.09.13. 15:21

szombat van! na végre!!
má nagyon fáradt voltam!

szerdán sikerült pont 7re beérnem a suliba:) nagyon jó volt:)
énekeltünk, imádkoztunk:)
bnőm nővére beszélt.hogy mennyivel jobb a reggelt Istennel kezdeni.
Imádkozni.hálát adni.
és tényleg sokkal jobb volt:)
az egész napom jó volt aznap.és azótais:)
szerdán megkaptam az év első hegyét:) olaszból. 5ös:)
aztán angolból 4est:) pedig nem tanultam:)
azóta nincs új..

pff.a csütörtökre nem emlékszem.csak arra, hogy akkor volt az első gitárom idén.

a péntekem is nagyon jó volt:)
már alapból az hogy csak 6 óránk volt:D
pluszba volt rajz is.annyira jó volt az az óra:) most a mappánkra kell egy képet csinálni amin elkell rejtenünk a monogrammunkkat. én sakurákat rajzoltam és levelekből irom ki a kezdőbetüimet.vagyis L.V.
már eljutottam a levelek festéséig.annyira jó volt újra festeni. főleg az új festékemmel.
vmi eszméletleül jó az a festék.olyan gyönyörűek a szinei:)
már nagyon vároma következő pénteket.de még egy hét hátra van:(
mindegy.most úgyis olvasnom kell majd, meg még vmi lapot meg kell csinálnom montázsból az osztályunkba.
DE előbb még NANA-t nézek:D
már a 4. rész jön:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr82661776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása