HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

foss és fárasztó nap volt=(

Vero 2008.09.09. 18:49

fáradtvagyok!!!nagyonnagyon!!
ma hazaértem és lefeküdtem.és aludtam.de tanulnom is kell:(
ráadásul holnap 7re megyek a suliba, mert imaóra lesz.szal negyed és fél 7 között el kell indulnom.vagyis 3/4 6kor kell kelnem.ma este mindent kikészitek, szal remélem eltudok készülni addigra.6:20as hévvel kellelmennem.kávé.az kell majd nekem.csak nemtom hol.de végülis, ha túl korán érek moszkvára elmegyek mekibe és veszek.vagy nemtom.
tudom ,mindenki leszarja.de azért leirtam.úgyse irnék mást.a többi ami történt az az én dolgom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr53655900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása