HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

.last.week.and.i.am.very.sad.

Vero 2008.06.13. 19:57

hétfőn találkoztam bnőmmel.
moziba mentünk.a sex és new york ot néztük.bmi jó film.csak nagyon hosszú.szerintem.
szóval utána már nem volt idönk hülyülni, mert már késő volt.
aztán mivel a szüleim meg nővérem is  ott volt m-ban ezért nézelödtünk a shopokban..
megkaptuk az vizsga bizonyítványát..
Grammar(nyelvtan)76% lett ami 3as :(
Reading(szövegértés) 80%, 4es
Writing(fogalmazást irni) 77%, 3as:(
Listening(hallgatás(magnót)) 100% :D ami 5ös(egyetlen 5ösöm..:S)
Speaking(szóbeli része) 80%, 4es
Overall(teljes): 83% ami 4es...
annyira jó volt ez a hét.szinte mindegyik órán vagy kimentünk udvarra, vagy filmet néztünk.hittanon megnéztük a Pillangóhatást.rohadt jó film:)
csak sajna vége van a hétnek.hiányozni fog a suli.mondjuk még vasárnap találkozunk..de utána:( tök rossz...
az egyik bnőm, behozott egy baromi jó fényképezőgépet, és egész nap azzal fotozgattam.mindent és mindenkit:D annyira jó volt:)
én is vittem csak az lemerült, meg nem tudok vele olyan jó fotokat csinálni..:S:(
HIÁNYOZNI FOG A SULIM!!!MEG AZ OSZTÁLYOM!!!WÁÁÁ
lehet h hülye vagyok, de én nagyon szeretem az egész sulit.persze jővőre már nem igy lesz, mert rohadtul kemény lesz nekünk.de ez az év isteni volt:) wííííííí #D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr73515278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása