HTML

I ♥ ...

Jesus.Love.Peace.God.Friends.Colors.Family.Music.Heaven.Angels.Dream.Pictures.Hugs. Japan.Sky.Fantasy.World.Sounds.Chocolate.Thinks.Smells.Reindeer.Words.Books.Jokes. Freedom.Green.Citations.Drawing.Films.You.

New comments

  • Spiral: A Bokura ga Ita nagyon jó anime, bennem maradandó élményt hagyott. Első látásra tipikus kis shoujo... (2008.03.25. 19:14) szünetem..eddig:S
  • SpecB: Én is mindig ezt mondom neki :P Amúgy a bátyja vagyok. XD Még nem tudja, h olvasom a blogját, na m... (2008.03.19. 11:55) Végre!! ^^

Linkblog

Vero 2008.05.15. 23:05

nah.ime.irok.
múlthéten nagyon poén volt hogy du. volt suli.najó, nem.de legalább tovább aludhattam.szóval azért mégiscsak jó volt.
csütörtökön osztálykirándulni mentünk.2 napra:( Veszprémbe.ott elmentünk állatkertbe aztán fel a várba vagy hova.este pedig számháboruztunk^^ ami azért volt szar, mert a tüskés bokrok között kellett mászkálni.viszont oda+visszamenet egy furgon hátulján ültünk, ami rohadt jó volt. viszont simán leeshettünk volna, mert ott a szélén ültünk.de senki se esett le.
aztán este tábortűz volt, ahol a máté gitározott:) rohadt jó volt.
én fél4-4ig maradtam fent.a bnőimmel.próbáltuk beszivatni 6an a fiúkat.csak sajna ők felébredtek.aztán egy csaj szurtunk ki.de nem jött össze.meg azért nem vagyunk szemetek.ja, meg megszivattunk 2 srácot XD (nemosztálytársat)xD
másnap 3 óra alatt 12 km gyalogoltunk.miközben a tanár azt mondta csak 8at fogunk.szóval rendesen kifáradtam.monjuk később kiderült, hogy azért nem birtam annyira mert 37,6fokos hőemelkedésem volt.

másnap anyu, dóri meg én csajosnapot tartottunk.
moziban voltunk.aztán nézelödtünk-és-vásároltunk.aztán mekiztünk.aztán vásároltunk.
rekordott döntöttünk az egynapi ruhára költéssel vagy hogy van ez magyarul.de nem mondom el hogy mennyit^.^
vasárnap pedig lementünk velencére:)

a keddre nem emlékszek. a szerdám zsírály volt.sok-sok feka szerepelt benne:3
a mai nap meg kurvajó volt!!!!
egyik angolból se irtunk.amit holnap fogunk bepótólni.szurkoljatok,pls!!!
matek gyorsan elment.tesi is. 6.óránk pedig elmaradt.6 órában padon ültünk és beszélgettünk.aztán ecdl.amit sztem nagyon elcsesztem.megfogok bukni belőle.:(
+ nagyon sokat láttam ma fekát.kurva jól nézett ma ki.megkellzabálni!!oooolyan aranyos!!
persze nektek ez a nap most igy semmien se.de én tudom a részleteket.szóval nekem nagyon jóóóóóó!!!

jaa.ma van Zsófia nap.szóval vivivel és lucussal felköszöntöttük őket.2sofi kapott egy rikitózöld fülbevalót és egy bugyikék körömlakkot.plusz csakit és nyalókát.Zsófi pedig egy fekete lángos bogyófülcsibe valót és egy piros körömlakkot.+csoki és nyalóka.

ma beleszerettem ebbe: :3
annnyiraa kawaiiii!!!! :3 imádom!!!

hétvégén lesza képregény fesztivál.sajnos szombaton nem fogok tudni menni ma xegy kicsit, mert suli.a hülye sztrájk miatt.

ja.és lettek odaátos avatarjaim!!tökre örülök nekik!!!!

Szólj hozzá! · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://vero-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr30471799

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Slot online 2018.08.18. 08:30:18

Chiral modafinil - Is extenze red pill good

Trackback: slotxo 2018.08.04. 02:51:09

4 x12 sheet siding - coybokf

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása